Recepční služby od D.I. SEVEN SERVICE
Recepce je obvykle prvním místem, kde každý návštěvník ale i zaměstnanec přichází do kontaktu s navštěvovanou firmou. Reprezentativní by tedy měla být nejen po stránce estetické, ale i personální. Naše společnost disponuje silným týmem recepčních pracovníků pro pozice recepční služby v rámci celé ČR se znalostí cizích jazyků. Poskytujeme jak denní recepční služby, tak i noční recepční služby zejména v administrativních budovách a vrátnicích velkých areálů klienta, které mohou být spojeny s obsluhou recepce. Recepční služba může být poskytována jak pracovníky ostrahy, tak i specialisty se znalostí cizího jazyka a práce na PC. Můžete ji využít také při zabezpečení akcí.
Mezi recepční služby patří:
- informační služba pro nájemníky a návštěvníky objektu
- internetový informační systém pro předávání informací
- dohled nad režimem vstupu osob do objektu
- klíčové hospodářství
- vedení příslušné dokumentace
- přepojování hovorů
- příjem pošty
- administrativní činnost (zadávání faktur do systému, objednávky atd.)
Základním účelem recepčních služeb je zajištění informačního servisu jak zaměstnancům, tak i návštěvníkům daného objektu, obsluha telefonní ústředny a s tím spojené přepojování telefonních hovorů, ohlašování, uvádění a zápis návštěv do knihy návštěv, výdej a příjem klíčů, převzetí a dále třídění pošty, pochůzky dle směrnic, které jsou nedílnou součástí smlouvy a další služby dle přání klienta.
Recepční služby jsme schopni zajišťovat 24 hodin denně. Pracovníci recepce jsou oděni ve firemních stejnokrojích společenského charakteru. Naše recepční služba tedy uspokojí poptávku po zajištění jakéhokoliv typu objektu, včetně luxusních hotelů či společenských událostí.
PCO PRO DOKONALOU OSTRAHU OBJEKTU
Kromě špičkových recepčních služeb Vám můžeme poskytnout také kompletní bezpečnostní servis na míru střežené budově nebo areálu. Napojení na PCO (pult centrální ochrany) Vám zajistí bedlivý dohled 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.