Náhradní plnění je optimální způsob, jak splnit podíl zaměstnanců OZP povinný pro všechny soukromé a státní společnosti s 25 a více zaměstnanci.
Pro rok 2022 byla vyhlášena průměrná mzda za 1. až 3. čtvrtletí Českým statistickým úřadem ve výši 39 306 Kč. Právě s touto hodnotou je počítáno pro náhradní plnění na rok 2023.
Kalkulačka náhradního plnění poskytuje orientační hodnotu pro náhradní plnění pro rok 2023. Již teď si můžete orientačně spočítat kolik ušetříte v roce 2023 – Kalkulačka náhradního plnění
Poskytujeme náhradní plnění
Služby, které Vaší společnosti mohu v rámci náhradního plnění zajistit, jako například bezpečnostní služby, úklidový servis, ochrana osob a majetku, pomohou zajistit bezproblémový chod firmy. Takto vynaložené náklady jsou oproti odvodu do státního rozpočtu efektivněji využity.
Díky tomu, že zaměstnáváme více než 50 % OZP zaměstnanců, poskytujeme podpůrné činnosti v rámci náhradního plnění. Každá společnost řeší na denní bázi úklid, zabezpečení, údržbu nebo office management. Taková činnost vyžaduje nejen finance na mzdy, ale je spojena i s řešením administrace, personalistiky a vyžaduje především čas. Čas je v dnešní době vzácný, a díky outsourcingu podpůrných služeb, ho můžete věnovat předmětu svého podnikání.
Služby od D.I.SEVEN SERVICE
D.I.SEVEN SERVICE Vám zajistí například tyto služby a to v rámci náhradního plnění (služby je možné kombinovat a sestavit si tak praktický balíček na míru):
Proč naše služby?
Díky odběru našich služeb splníte povinný podíl a získáte užitečné podpůrné služby vhodné pro společnost podnikající v jakémkoliv typu odvětví.
Jak začít a vše vyřešit včas?
- Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnosti užitečné. Služby lze kombinovat a sestavit tak praktický balíček. Kontaktujte nás a nechte si vytvořit plán náhradního plnění přímo na míru.
- Naši regionální obchodníci Vám představí naše služby a dle svých zkušeností doporučí řešení na míru. Rádi Vám představíme i regionální reference – vše u Vás ve firmě, nikam nemusíte jezdit.
- Díky kalkulačce náhradního plnění zjistíte v jaké výši je nutné odebrat služby, abyste vyřešili povinný podíl OZP v rámci náhradního plnění.
- Odběr služeb v rámci náhradního plnění společně sjednáme smluvně.
- Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí daného roku, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby, nebo splňte odvodem státu (kombinace splnění povinného podílu).
- Administrativu za Vás vyřídíme my. Na Vás je pouze jediný formulář.
- Do 15. 2. vykažte příslušnému úřadu práce formulář o splnění povinného podílu.
Způsoby podání
- Odeslání dokumentu s kvalifikovaným elektronickým podpisem
- Odeslání prostřednictvím datové schránky
- Podání formuláře v listinné podobě na příslušné pracoviště úřadu práce.