Recepční služby jsou vaší první vizitkou
Profesionální recepční služby jsou pro přicházející klienty a partnery jedním z prvních dojmů a rozhodují o tom, jaký si o Vás či Vaší firmě udělají obrázek.
Z tohoto důvodu je skutečně nutné na recepci nic nepodcenit. Představte si, že přijdete na obchodní jednání, vypadá to, že na recepci nikdo není, musíte dlouho čekat, než místní pracovník neochotně zvedne hlavu od časopisu a bez pozdravu se Vás otráveně zeptá: „Co chcete?“ Je v zájmu úspěšného obchodníka, aby recepční služby v jeho firmě byly na odpovídající úrovni.
PROFESIONALITA, ODBORNÉ SCHOPNOSTI A REPREZENTATIVNÍ VYSTUPOVÁNÍ
Recepce skutečně bývá prvním místem, kde návštěvníci, obchodní partneři a zaměstnanci přicházejí do kontaktu s Vaší společností. A může do značné míry ovlivnit jejich náladu a celkové smýšlení. Nejenže by tedy měla vypadat hezky jako uvítací místo, ale i recepční pracovníci mají působit profesionálně a příjemně. Vedle reprezentativního vystupování a chování by měli disponovat také odbornými schopnostmi, především potřebnou znalostí cizích jazyků.
ŠPIČKOVÉ RECEPČNÍ SLUŽBY PODPOŘÍ VÁŠ ÚSPĚCH
Pracovník recepce musí vždy působit slušným, příjemným a seriózním dojmem. Zajišťuje bezpečnost při vstupu do budovy, úzce spolupracuje a komunikuje s dalšími pracovníky firmy. Recepční služba musí být připravena řešit každodenní záležitosti stejně jako neočekávané situace. Provádí kontrolní úkony uvnitř budovy i administrativu dle požadavků klienta. Recepce může vykonávat také evidenční a přehledovou činnost a pro nadřízené zpracovávat pravidelné výstupy.
Do náplně recepčních služeb patří např. tyto činnosti:
- nepřetržitá informační služba pro návštěvníky objektu
- spojování telefonních hovorů, příjem pošty atd.
- denní i noční služby na recepci
- dohled a evidence vstupu přicházejících a odcházejících osob
- zajištění pořádku, bezpečnosti a požární ochrany
- vedení příslušné dokumentace a zpracování přehledů
Zvažte sami, zda je Vaše stávající recepce dostatečně reprezentativní a odpovídá představám, které byste rádi potkali u jiných společností. A pakliže byste chtěli poradit, obraťte se s důvěrou na nás.